Menu

Service beurt voor uw kirby

Ook voor het beste paard van stal moet goed gezorgd worden, zo heeft uw kirby ook onderhoud nodig.
De Kirby moet voor een hygiënische en een schone leefomgeving zorgen, en moet het gewoon doen als het er op aankomt.

Onderhoud

Een slecht (of niet!) onderhouden Kirby stofzuiger wil het nog wel eens laten afweten, vaak als het niet uitkomt.
om te voorkomen dat u zonder stofzuiger komt te zitten en er hoge reparatie kosten aan vast zitten is een goede onderhoud crusiaal
 

Service abbonement


Voor slechts € 59,00 per jaar (incl. btw) kunt u een Kirby service abonnement afsluiten. Voorrijkosten, arbeidslonen, periodieke onderhoudsbeurten en eventuele tussentijdse reparaties zijn vanaf de dag van afsluiten een jaar lang volledig gedekt. Tevens kunt u zonder extra kosten gebruik maken van onze 24 uurs reparatie service. Wij zorgen er dan voor dat u binnen 24 uur weer een werkende Kirby heeft indien deze plotseling stuk mocht gaan. Éénmaal per jaar komt er een servicemedewerker bij u op bezoek om de Kirby te servicen, voor zover nodig uitleg te geven en producten te leveren zodat u inprincipe geen producten meer hoeft te laten verzenden, en hiermee dus verzendkosten bespaard.

Iedere Kirby kan zonder aanvangscontrole worden geaccepteerd, ook als de betreffende Kirby elders is aangekocht. Na aankoop van het abonnement kunt u met onmiddellijke ingang gebruik maken van alle voordelen van het abonnement.

Voorwaarden Kirby service abonnement

1.0 Het service abonnement loopt voor een bepaalde tijd van 12 maanden en eindigd automatsch. Hiervoor is een bedrag van €59,00 inclusief btw verschuldigd, welke bij ingangsdatum geheel dient te worden voldaan. De factuurdatum is de ingangsdatum van de overeenkomst. Enige vorm van restitutie is na betaling niet meer mogelijk.
2.0 Dit service abonnement is uitsluitend bedoeld voor Kirby’s welke volgens de officiële Kirby handleiding worden gebruikt.
3.0 Aan de hand van het serienummer heeft de Kirby recht op gratis service en reparaties aan huis indien er tijdens de overeengekomen periode een defect optreed. Onder een defect wordt verstaan als de Kirby niet meer start, het moederapparaat niet meer naar behoren kan worden gebruikt of als er op kort termijn schade dreigt te ontstaan indien de Kirby nog langer gebruikt zal worden.
3.2 De kosten voor onderdelen dienen door cliënt te worden voldaan comform de standaard prijsstelling zoals vermeld op de webshop van stofzuigeronline.
4.0 Defecten worden doorgaans binnen 1 (werk) dag verholpen, gerekend vanaf de eerst volgende dag na melding.
5.0 Op vervangen (technische) onderdelen geldt een garantietermijn van twaalf maanden indien er sprake is van een lopende overeenkomst. Anders is dit drie maanden.
6.0 De betreffende Kirby mag tijdens de abonnementsperiode alleen door een medewerker van stofzuigeronline worden opengemaakt of gerepareert.
7.0 Zolang de abonnementsgelden nog niet (geheel) zijn voldaan heeft de Kirby geen recht op (gratis) service en/of reparaties.
8.0 Het abonnement is in combinatie met het daarop vermelde serienummer overdraagbaar naar een eventuele nieuwe eigenaar. Dit dient dan wel schriftelijk/per e-mail te worden gemeld.
9.0 In de laatste maand van het lopende abonnement zal er kostenloos een servicebeurt aan huis worden aangeboden waarna er de mogelijkheid bestaat het abonnement direct aansluitend aan de afloopdatum opnieuw met 12 maanden te verlengen. Het Kirby service abonnement wordt NOOIT automatisch verlengd en abonnementsgelden worden NOOIT automatisch geïncasseerd.
10.0 De afspraak voor het bezoek aan huis zal per telefoon en per e-mail bekend gemaakt worden. Indien men onbereikbaar is of op verzonden e-mails wordt niet binnen een redelijk termijn gereageerd gaat stofzuigeronline er vanuit dat er geen interesse is in het genoemde bij punt 9.0 en komt daarmee het recht op de gratis service aan huis. Het abonnement zal automatisch komen te vervallen bij het verlopen van de overeenkomstdatum.

 

 

Producten